tisdag 22 september 2009

Det läspiska arvet..

Jag:
Jag ska fixa i helgen, köpa byrå, en hylla till köket och lite annat småtjafs. Planen är att göra en uppshapning av hemmet under helgen.
Den Snygga:
Fint där, majbritt!
Jag:
Eller hur, jag är så jävla händig!
Min man har lämnat en borr hos oss och jag ska ta hem ett vattenpass från jobbet, så i helgen ska spegeln upp på väggen också, om det så blir det sista jag gör..
Den Snygga:
Ditt läspiska arv måste det vara, det är den enda förklaringen till att en kvinna är händig..
Jag:
haha, precis!
Det där läspiska arvet alltså, det orkar jag inte med... det har skänkt mig både händighet som egenskap och två katter..
Den Snygga:
Och ett ljuvligt ex, icke att förglömma. :)
Jag:
Fy fan... det helvetet hade jag kunnat vara utan...
Den Snygga:
HAHAHA, verkligen...

Inga kommentarer: