fredag 26 februari 2010

Har ni saknat mig?

Dum fråga. Såklart ni har. Jag är tillbaka nu.

Sedan jag sist skrev har mycket handlat om att överleva vargavintern och den kämpighet som det innebär. Det har typ känts som Melissa sjunger, ersätt orden 'min gitarr' med 'mitt tangentbord' och texten är faktiskt mitt i prick, på ett nästan kusligt vis. Men i dag töar det, jag väljer att tolka det symboliskt. Nu vänder det. Våren kommer snart och ett piggare och gladare liv med den. Så måste det bli. För att förstärka denna symboliska känsla har jag i dag beslutat att jag numera återigen är en person som bloggar. Ett beslut som känns en smula stapplande men ändå helt rätt.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Väl saknad! Visst är det ljuvligt när det äntligen töar. När det känns som att man faktiskt kan andas igen. Hoppas att livet har hållit sig lagom lugnt och trivsamt under frånvaron. Trevligt att du kommit tillbaka och dammat av tangentbordet!
Kram

Madde sa...

Mycket bra beslut från din sida!

Snuten sa...

Härligt spättan!

hanni P sa...

Hurra!

Fabulous sa...

Tack för pepp kära ni! Vad gulliga ni är! Jag = glad! :)