fredag 15 januari 2010

Ett hejdå tillhör god ton

Vänner!

Jag försvann utan att ta farväl, mycket oförskämt av mig. Detta lilla missöde berodde på att mitt försvinnande aldrig var planerat. Det liksom bara blev så. Jag checkade in på en långflygning och tillbringade oändligt många dagar under en palm. Orka blogga då liksom.

Numera är jag förvisso tillbaka i detta frysbox till land som kallas Sverige, någon inspiration till skrivande i allmänhet och bloggande i synnerhet har jag dock inte. Så det får vara för ett tag. Jag återkommer framåt våren när jag har lyckats tina upp. Tills dess utgår jag ifrån att ni tar hand om er.

Hejdå.

3 kommentarer:

hanni P sa...

Tja, det blir väl ändå bättre att få ta del av dig live hemma hos supermorsan den 30! Ser mycket fram emot det och hoppas kunna diskutera boken jag rekommenderade då... Self made man, om du minns...

Anonym sa...

jamen, hej då då... Men jag hoppas att skrivlusten kommer snart igen. Och att semestern var trevlig och att solen lyser på dig varje dag!

tjejen sa...

oh fyyyy, fast det är visserligen bättre än att du vad död. vilket jag fasade ett tag (och nej jag har inget liv). Haha!