måndag 23 november 2009

News flash

I kväll när jag lullade hem efter ett par glas rött i sann after work-anda stod det plötsligt en julgran placerad mitt på innergården till mitt hus. En julgran. Bara sådär. Tjosan så mysigt tänker vissa. Dags att lämna landet tänker jag.

Om tretton dagar drar jag härifrån och överlåter med varm hand till er som tycker att det är av vikt att upprätthålla någon form av jul- och nyårstradition, att göra just det. Jag önskar er all lycka med det lilla projektet. Själv planerar jag att, på julafton, sitta på någon härlig bar långt härifrån och sörpla vin tillsammans med min man, Den Härliga och ett gäng andra minst lika härliga personer.

Frågor på det?

2 kommentarer:

Madde sa...

Får man följa med?

Fabulous sa...

hahaha, dessvärre är just denna resan fullbokad.. nästa gång kanske :)