onsdag 26 augusti 2009

Det blev visst lite fel..

A: Din blogg var skitrolig när du skrev om personerna A, B, C och så vidare, men det blev lite fel där på slutet va?
Jag: Vaddå?
A: Ja, E har ju inte gjort slut med F.. du skrev fel..
Jag: Nähä, på riktigt?
A: Ja, det är fel..
Jag: Oj, jag får väl redigera det hela då.. du ser, den lesbiska fittsoppan är så snurrig nu att den är svår att få ihop i ett blogginlägg..
A: hahaha, verkligen!

Så, nytt försök. Så här ska det vara. Följande har under de senaste månaderna hänt i min bekantskapskrets:

Det hela började med att A blev dumpad av B. Efter bara några veckor hookar B upp med C. A i sin tur hookar upp med D. D har tidigare dejtat E. E blir lack på A och någon form av drama uppstår. Samtidigt gör F slut med G och någonstans där kokar soppan över och jag vet inte längre hur jag ska hantera det hela.

Bland personerna A-G finns två av mina bästa vänner, deras ex och diverse annat folk som fram tills det började soppa till sig var ett så pass välfungerande vänskapsgäng som ett håbeteku-gäng kan bli. Så är det inte längre. Inte alls. Men jag tänker att det löser sig. Att det är övergående. Det måste det vara. Jävla lebbor till att ligga där de står i tid och otid. Jag blir så trött.

Inga kommentarer: