lördag 8 augusti 2009

Jag fick en kommentar igen..

Med anledning av mitt förra inlägg kom det ytterligare en kommentar med en rad frågor om min partner. Jag ska nu försöka besvara dem efter bästa förmåga.

Är det Gardell? Är det Sara Lövestams Trollet? Har han alltid varit en han? Har han skägg? Rakar han sig på ett visst sätt? Har han långa ögonfransar? Gillar ni samma frukostmat? Vet du formeln för ett lyckligt förhållande? Vill du dela med dig i sånna fall? :D

På de två första frågorna är svaret tveklöst nej, det är varken Gardell eller Trollet jag är ihop med, det är jag helt säker på. Fråga tre behandlar könsidentitetshistorik och känns därmed på tok för privat, jag passar. Fråga fyra, fem och sex handlar om ansiktsbehåring och är därmed ganska lätta att svara på. Nej, han har inte skägg, han rakar sig inte heller på något speciellt sätt. Långa ögonfransar det har han däremot. Vidare så gillar vi faktiskt samma frukostmat med det lilla undantaget att han föredrar sina ägg hårdkokta medan jag vill ha mina löskokta. Detta är dock ingenting som orsakar konfliker i våra morgonrutiner.

Formeln för ett lyckligt förhållande sitter jag dessvärre inte och trycker på, hade jag gjort det hade jag naturligtvis delat med mig. Jag har dock en tanke om att en är väldigt illa ute den dagen en börjar ta sin partner för given.

Hoppas du är nöjd med svaren kära anonyma bloggkommenterare.

Inga kommentarer: