söndag 2 augusti 2009

Jag fick en kommentar..

på mitt förra inlägg, från en anonym kommentator; Det har inte att göra med att du har partner med snopp. Det har att göra med att du inte skriver om honom. Naturligtvis har anonym rätt. Jag bloggar inte om min partner och det finns flera anledningar till det, främst att jag känner att det inte skulle kännas helt rätt och även för att han och en mängd människor som finns i vår omedelbara närhet läser den här bloggen. Här kommer dock ett undantag, håll till godo, så här kan det sluta när en ger sig ut för att fira pride.

Jag: Du är faktiskt riktigt full nu.. jag tycker att det är sjukt roligt!
Han den heta: Jag vet.. men jag är inte så där full så jag spyr kräks.. (belåtet leende)
Jag: (börjar fnissa) Nej, det är du inte, det är tur det.
Han den heta: Men jag är så där full så att jag säger vad jag tänker utan att tänka efter..
Jag: (skrattar rakt ut) Det där är fantastiskt.. så full som man säger vad man tänker utan att tänka efter.. det måste vi komma ihåg, det är ju precis så det är..
Han den heta: (garvar) Ja, verkligen!

Inga kommentarer: