torsdag 1 oktober 2009

Höstbekymmer #2

Min ena katt skriker. Som fan. Det låter som hon löper och hon väcker hela huset. I mina mörkaste stunder vill jag nästan (obs bara nästan) döda henne. I en av mina ljusare stunder ringde jag till veterinären för att fråga om kastrerade honkatter, trots kastreringen, kan ha någon form av hormonrubbning som gör att de löper. Nej, sa veterinären, det är omöjligt.

I dag fick jag dock ett litet meddelande från Den Härliga på facebookchatten.

Nu har jag pratat med [ett namn] om jobbiga katter - hon tyckte det lät som katta vill knulla. Och veterinären du snackat med ljög, katter kan visst ha hormoner och vilja nuppa efter kastrering....speciellt om de hunnit löpa och/eller ligga innan de blev kastrerade. Lösningen hon kom med är inte så rolig dock....men vi tar det sen..

Detta meddelande fick mig att söka upp Den Härliga.

Jag: Vad?
Den Härliga: Ehh.. ja... en tops..
Jag: Va..?
Den Härliga: (börjar skratta)
Jag: Du måste skämta..
Den Härliga: (samlar sig) Ja, alltså.. tydligen behöver hon stimulans.. så en tops..
Jag: En tops i fittan på katten!!??
Den Härliga: Det var vad hon sa..
Jag: (himlar med ögonen, gör en dramatisk gest med högerhanden) It ain't gonna happen!
Den Härliga: (garvar) Alternativet är att låna en hankatt..
Jag: Som får sätta på henne..
Den Härliga: Ja...
Jag: Hon behöver alltså knulla...
Den Härliga: Ja.. så är det nog..
Jag: Herregud.. en tops.. nej, det går bara inte..
Den Härliga: (garvar)

Min ena katt är alltså kåt och behöver knulla och tipset jag får att att jag ska onanera åt henne med en tops. Seriöst, vad fan är det?

Om någon har en kattdildo i sin ägo samt tips på hur en får kattkräket att använda den själv (så jag slipper göra det) får ni gärna höra av er. Tack på förhand!

9 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA!

Jag DÖR!

Fy fan vad roligt!

Constantin: sa...

Ha ha ha! Så sjukt absurt!
Men varför inte, vi är väl alla djur... ;D

Anonym sa...

Låter som en sjuk våldtäkt?

Skaffa na en hane ist. :)

annika sa...

haha! skrattar så jag gråter! stackars katten! Men ändå...hahha!

Fabulous sa...

Visst är det roligt! :) och galet..

Funderar seriöst på att skaffa en hane..

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fabulous sa...

Vem tar bort kommentarer? sicket trams! :)

molllya sa...

Haha, det var bara jag som tryckte skicka lite tidigt och hade "fel" login. Jag tycker att man kan frystorka husdjur när de är jobbiga. Då kan man ha kvar klappbarheten och slippa besvären. Ultimat!

Fabulous sa...

Jaha :) Du är förlåten! :)

frystorkning skulle helt klart kunna vara ett alternativ, jag gör nästan hellre det än det där med topsen.. :/