fredag 16 oktober 2009

Må binnikemask kolonialisera hennes anus och äta upp henne inifrån!

Jag:
Gull. Är du där?
Jag har just sett en helt stööörd sak här på fejjan...
Den Snygga:
Vaddå??
Jag:
Mitt mentalt speciella ex va... hon har fan överträffat sig själv..
Den Snygga:
Vad har hon gjort???
Jag:
Jag har länge haft en text, som har varit "min" eller hur man nu ska säga, en gammal text som jag bestämt att jag någon gång ska tatuera in någonstans... Detta vet hon mycket väl om, jag sa till och med åt henne att det är min text, som jag plockat ut för att jag tycker så myckjet om den..
Nu har HON tatuerat in den på armen...
Den Snygga:
Tatuerat in vaddå???
Jag:
Min text... min tatuering som jag skulle göra.. Jag vill döda henne nu!
Den Snygga:
Vad fan??? Finns det bild på hennes sida eller?
Jag:
Japp, det finns bild på härligheten här på fejjan, hon har snott min tatuering, hon ska fan brinna i helvetet...
Jag kollade hennes sida för att se om hon verkar flippad för tillfället el inte... jag hittade en bild på tatueringen där... det är MIN tatuering, som hon vet att jag har planerat att göra... med samma typsnitt som hon vet att jag vill ha, exakt samma text och typsnitt...
Jag vill slå ihjäl henne!
Den Snygga:
Det är ju inte ens hon? Det är ju DU, det citatet, inte hon!!
Jag:
Jag VET!
Jag vill döda henne.
Nu kan jag ju inte göra den där tatueringen...
Den Snygga:
Det där var fan inte ok...
Jag:
På riktigt.. jag vill aldrig mera se henne, jag skulle inte höja ett ögonbryn om hon dog, hon är så sjuk. Det där var fan droppen.. jag brukar inte hata människor, men nu är det fan nära...
Jag bara sitter här och gapar... detta är något av det sjukaste hon har gjort, ever!
Hon VET att det där är min text, det var jag som plockade ut den, visade den för henne och hon vet mycket väl att jag planerat att göra den där tatueringen...
Den Snygga:
Men jag fattar inte... Varför vill hon tatuera in något som är så mycket du? Varför vill hon bära på din grej resten av livet?
Jag:
Ja du.. varför vill hon det... jävla idiot! Jag vill fan slå ihjäl henne...
Den Snygga:
Jävla cp. Apropå cp så är [Den Snyggas mentalt speciella ex] dumpad igen.
Jag:
Rätt åt honom, det cpt!
Synd bara att det kanske skulle kunna innebära att han börjar höra av sig till dig igen...
Den Snygga:
Tror inte det. Han är väldigt medveten om att det är på riktigt nu med [Den Snyggas pv], och jag har klartgjort för honom att jag inte vill ha någon kontakt med honom. Hade jag varit singel hade han kanske försökt, men nu vågar han nog inte...
Jag:
Bra där, han ska hålla sig borta, annars dödar jag honom samtidigt som jag dödar [mitt mentalt speciella ex]...
Den Snygga:
Fint som snus. För att citera min kära vännina så säger jag: Jag skulle inte ens höja på ögonbrynet...
Jag:
Eller hur! Jag trodde fan inte mina ögon när jag såg den där bilden... jag kan fan knappt tro att det är sant...
Den jävla fittan (på det dåliga sättet) har snott min tatuering.. Må binnikemask kolonialisera hennes anus och äta upp henne inifrån!
Den Snygga:
HAHAHAHAHAHA
Jag:
Nåväl.. jag antar att detta är det ultimata beviset på att hon är galen och att jag ska se till att hon håller sig jävligt långt borta i fortsättningen..
Den Snygga:
Typ ignorera henne bäst det går...
Jag:
Verkligen!
Just nu är jag så förbannad så skulle jag springa på henne någonstans skulle jag fan be henne att gå och dö.
Den Snygga:
Lägg in en kommentar på fotot och be henne dö. Eller att du hoppas att armen ruttnar och ramlar av...
Jag:
Jag funderade faktiskt på det men du vet hur hon är.. ger man henne minsta halmstå så tar det hus i helvete.. en sådan kommentar funkar liksom inte på henne.. Jag har kommit fram till att jag inte ska kommenta det över huvudtaget.
Den Snygga:
Ungefär som min kära exman...
Jag:
Precis som din kära exman..
Jag är iaf glad att jag såg den där bilden nu.. nu vet jag vilken tatuering jag INTE ska göra iaf...
Den Snygga:
Verkligen!

9 kommentarer:

Madde sa...

Sicken idiot! Men vad gör man i ett sådant här läge? Tatueringen sitter ju där den sitter....

Fabulous sa...

Idiot var ordet!

Ja du.. vad göra.. tatueringen sitter där den sitter och jag är glad att jag såg det innan jag hann springa iväg och göra den själv.. DET hade varit riktigt jobbigt...

Anonym sa...

Fan vad vidrigt gjort! Idiot räcker inte till. Det är en förolämpning mot de riktiga idioterna.

/ not composing anymore.

M sa...

Alltså, det är så jävla sjukt... jag vet inte ens vad jag ska säga! Hur tänker exet egentligen!

Fabulous sa...

Vidrigt och sjukt är det sannerligen!

Exet tänker inte.. det är lite så hon jobbar, hon tänker inte, hon bara gör.. de mest korkade saker.. fast detta tar fan priset..

Madde sa...

Jag är fan fortfarande förbannad över denna "incidenten". Hoppas hon läser din blogg är skäms riktigt riktigt mycket!

Fabulous sa...

Hon läser inte min blogg, eftersom jag vill att hon ska befinna sig så långt bort ifrån mig som möjligt har hon aldrig fått adressen, hon vet inte ens om att jag bloggar!

tjejen sa...

Ahhhh mitt ex gjorde detsamma, till råga på allt precis efter hon dumpat mig och med som sällskap var (trumvirvel) den nya flamman (en vecka efter jag kommit hem och upptäckt att hon flyttat ut).. För vår egen skull hoppas jag vo blivit bättre människokännare nu och slipper med psykopater!

Fabulous sa...

Fy fan!

Jag är övertygad om att en, med tiden och erfarenheterna, lär sig att känna igen de där psykopaterna så att en därmed kan undvika dem..