torsdag 16 juli 2009

Ut i irl med er!

Nu drar jag iväg på en sån där semester som innebär inget bloggande på lite mer än en vecka. Jag kommer alltså att befinna mig i det där irl. Det blir gött det.

Jag är åter i civilisationen om typ en vecka. Fram tills dess tycker jag att ni ska göra som jag. Skit i att bloggsurfa, facebooksurfa, porrsurfa eller vad det nu är för typ av surfa som ni ägnar er åt och ge er ut istället. Det är sommar för tusan. Ge er ut i skogen och plocka blåbär eller nått.

Hejdå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska ge mig ut i skogen för att plocka "eller nått", det ska bli gött de...

Jösses sa...

Här har man inte vart inne på ett tag, jädra vad du har stylat om bloggen. Tjusigt värre ;)

Fabulous sa...

Anonym -haha, "eller nått" är verkligen gött de.. lite som husmanskost skulle jag säga :)

Jösses -En får tacka för det, tacktack! :)