torsdag 9 juli 2009

Värsta bästa planen

Jag: Jag är så trött på att folk blir förvånade när jag säger att jag har pojkvän..
Den Snygga: Fan.. jag fattar det.. vad säger folk då?
Jag: Ja nu senast var det ju typ "vadå.. hände det bara sådär eller?"
Den Snygga: När du sa att du har pojkvän?
Jag: Ja..
Den Snygga: (garvar) Vet du vad du skulle ha svarat!?
Jag: (förväntansfull) Näe, vaddå?
Den Snygga: Du skulle ha sagt "nej, gud, nej, vi dejtade ett tag först"
Jag: (skrattar rakt ut) Jaa! Det är ju hur bra som helst!
Den Snygga: (nöjd) Eller hur!
Jag: Åh, tack för den, nästa gång ska jag svara det och så ska jag vara så där du vet (förställer rösten) "neeej, gud neeej, vi blev inte ihop bara sådär, vi dejtade såklart ett tag först" (garvar)
Den Snygga: Ja! Fy fan vad bra!
Jag: Verkligen! Nu vill jag nästan att någon ska fråga det snart igen.. det kommer ju att bli jätteroligt!
Den Snygga: (garvar) Sannerligen!

Inga kommentarer: