måndag 8 juni 2009

Har du köpt Fuck-me-Shoes???

Det finns en viss form av extatisk känsla som bara ett riktigt lyckat skoinköp kan frambringa.

Jag:
Vet du! Jag har köpt ett par så coola skor så du anart inte.. klacken är typ 10 cm..
Den Snygga:
O helvete, har du köpt Fuck-me-Shoes???
Jag:
Verkligen, jag är fett nöjd, du ska få se sen :)
Fuck-me-shoes är bara förnamnet :)
Den Snygga:
O jävlar i helvetet...
Jag:
Jag planerar att göra värsta normbrottet bland lebborna med de där skojävla..
Den Snygga:
Fy fan vad bra!!!!
Jag:
Värsta 50-tal, funkar till allt, jag ska gå in dem och ha dem hela sommaren :)
Den Snygga:
I'm loving it already... ;)
Jag:
Jag med! Jag har mätt klacken nu och den är 9,5 cm..
Den Snygga:
O, fy helvete...
Jag:
Jag vetet, de är så fina så jag fan dör :)

7 kommentarer:

Constantin: sa...

Oooh, I do love a girl in heals... ;)

M sa...

50-tal och höga klackar... det låter fantastiskt! :D

Trixtess sa...

Jag kräver en fotografisk bild på underverken. =)

Madde sa...

Håller med "En tråkigare blogg", vi vill ha bildbevis.

Fabulous sa...

Skorna är minst sagt fantastiska! :)

Dessvärre har min mobilkamera lagt av och någon annan kamera äger jag inte... men jag ska försöka ordna en bild ändå på något vis.. lovar! :)

Jösses sa...

Var det sådana här skor???

http://failblog.files.wordpress.com/2009/06/fail-owned-shoes-fail.jpg

Fabulous sa...

hahaha! Näe..

De här är det, exakt de här faktiskt, jag hittade bild på vagabonds hemsida :)

http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2720-101&color=