tisdag 2 juni 2009

På allmän begäran

Ni vill alltså läsa om roligheter, tätt följt av personliga saker och kanske lite hbtq-grejer och sex och snusk. Nåväl. Då kör vi.

Roligheter.
Ehum.. host och harkel. Roliga saker händer mest hela tiden men i skrivande stund har jag en smula svårt att göra en avvägning gällande vilka av dem som har ett bloggvärde. Men jag kan hur som haver garantera att roligheter av bloggvärde alltid publiceras löpande här så länge de inte är alltför privata eller interna.

Personliga saker.
Jag väljer att tolka denna punkt som att ni vill läsa personliga saker om mig. Vad kan jag då berätta? Vad är personligt? Äh.. ni får konkretisera det hela. Lämna en kommentar med de personliga frågor ni vill att jag svarar på så lovar jag att återkomma med svar asap.

hbtq-grejer.
På denna punkt kan jag berätta att jag fortfarande är en smula förbryllad över att jag antas vara hetero när jag hänger med Han den heta (ja, vi dejtar alltjämt och ja, det är fint som snus). Jag börjar dock att vänja mig. Det är okej. Jag vill ju vara med honom så skit fucking samma om tanter på tunnelbanan tror att jag är hetero. Jag vet att jag inte är det och det räcker. Gott så.

Sex och snusk.
Finns det andra som skriver om mycket bättre än jag. Den här bloggaren till exempel. Enjoy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att vara rädd för att bli tagen för hetero på tunnelbanan, haha! skön inställning!

Jösses sa...

Jag skulle vilja höra mer om inför EU-valet alternativt om smurfsex (The newest fetish to reach the net).

Fabulous sa...

Anonym - haha, ja du.. det kanske är en skön inställning. Egentligen handlar det mest bara om att jag är ovan vid att bli tagen för hetero.. men det är lugnt, jag har vant mig nu, det är okej. :)

Jösses - Smurfsex?!? Say what?? :/