torsdag 25 juni 2009

Hör upp kamrater, nu blir det frågestund igen!

Det är sommar hörni. Som jag har längtat, ni anaratt inte.

Min besöksstatistik skvallrar om att folk verkar ha betydligt trevligare saker för sig än att läsa bloggar så här års. Inte så konstigt när solen skiner. Även jag har för tillfället betydligt bättre saker för mig än att blogga. Det vanliga ni vet. Locket ska läggas på brunnen, korsord ska lösas, dasstunnan ska tömmas, öl ska hinkas, sofistikerade samtal ska föras och semestern ska planeras.

Ingen rast och ingen ro.

Jag utgår ifrån att mitt orerande ovan fått er att förstå att det jag försöker säga är att jag är ledsen för den sommarorsakade bloggtorka som just nu råder här. Jag lovar på heder och samvete att detta tillstånd är ytterst tillfälligt. Om ni känner för det får ni gärna hjälpa mig på traven igen. Ni har gjort det förut, kommer ni ihåg?

Nu blir det alltså frågestund igen. Roligt, inte sant? Kommentatorsfältet står öppet. Fråga vad som helst. I helgen börjar min semester och då kommer jag ha tid att skriva så ni har ett par dagar på er att fundera på vad ni vill veta. Var gärna så konkreta som möjligt då det underlättar för min sommarmosiga hjärna att svara så gött och härligt som möjligt. Tack på förhand.

2 kommentarer:

Siquidem sa...

Hur dräper man smidigast insekter man hittar i skorna?

Vilken är din favoritbok/favoritfilm?

Sliten Kommentar sa...

Hur gör man för att somna fastän en har sänkammaren full av mygg? Ljudet är värst, men öronpluggar är en dålig idé om en behöver höra klockan på morgonen.