onsdag 31 december 2008

Gott Nytt Jävla År Era Jävlar!

Tjoho, nyårsafton. Jubel, fanfarer, konfetti och raketer.

Jag har blivit fetdissad av mitt lesbiska gäng. De säger att jag inte är dissad men om en summerar händelseförloppet och omständigheterna är det svårt att dra någon annan slutsats. Så "Hej - Im the dissad bitch"-känslan kvarstår men jag har lovat mig själv att den inte ska få göra mig bitter på självaste nyårsafton.

Jag hänger med Cocos, Den Snygga och Den Snyggas goda vän som vi kan kalla för Fröken. De dissar mig inte. Vi ska göra trerätters, supa oss fulla, tala om livet och skåla för det nya året och vår totala härlighet.

Jag och Den Snygga säger alltid samma sak när vi skålar för saker av vikt, såsom vår egen härlighet, det ska vi göra även i afton.

Jag: Up your bum.
Den Snygga: No babies.

Ibland är inte livet svårare än så. Några nyårslöften blir det inte, jag kan ändå inte hålla dem.

Jag hoppas att ni alla, kära läsare, har en alldeles ypperligt fantastisk nyårsafton, var ni än är och vad ni än gör.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En riktigt God fortsättning på det nya jävla året!
Ser fram emot nya härliga, roliga, dråpliga ja helt enkelt "knipimagen inlägg.
Så hej då 2008, hallå där 2009.

Constantin: sa...

Gott nytt år på dig!

Fabulous sa...

Gott Nytt År och God Fortsättning till er också, härliga människor!