onsdag 3 december 2008

Premiär

Första inlägget i min nya, än så länge, anonyma blogg. Jag har bloggat intensivt och länge nu, men i princip aldrig helt anonymt. Det känns lite wild and crazy faktiskt, lite tokigt som min kära mor skulle ha sagt.

Att skriva här ger mig en känsla av att jag döljer någonting för mina bloggläsare. Den där tappra skaran som är ganska många nu och som håller till i mitt andra hörn av cyberspace. Kanske bjuder jag hit dem en dag, kanske inte, det återstår att se. Jag ska testa på anonymbloggandet ett tag först hur som helst. Jag har lovat mig själv att ge det ett par veckor i alla fall.

Ett par veckor med känslan av att mina ord bara är mina för en stund. Det ska bli intressant att se vad den känslan leder mig till för typ av beslut i slutänden.

Inga kommentarer: