söndag 21 december 2008

Jag har utvecklat en allvarlig form av heterofobi

Jag och Den Snygga har tittat på senaste avsnittet av bonde söker bög/fru.

Jag: (har sett avsnittet innan) Håll i dig nu...
(i rutan kommer scenen då bonden Magnus frågar sin utvalda brud om hon vill flytta in hos honom, när hon fnittrande svarar ja avslutas scenen med att bonden Magnus säger "du är så härlig" och hånglar upp bruden, det sistnämnda väljer kamerateamet att riktigt zooma in)
Den Snygga: (har ögonen klistrade på rutan och en skämskudde under näsan, skriker rakt ut) Aaaaaahhhhhhh... fyyyyy faaaannn.... neeeeeeejjj....
Jag: (garvar) Jag sa ju det, det här slår all tidigare skäms-tv som visats i Svensk tv.
Den Snygga: (fortfarande uppspärrade ögon, grabbar tag i ytterligare en skämskudde) Han är sååå vidrig!! (syftar på bonden Magnus)
Jag: Jag vet! Han är det vidrigaste som någonsin visats i Svensk tv. Folk snackar om lesbisk symbios, men va fan är det här liksom...
Den Snygga: Verkligen! Jag kommer att behöva terapi efter det här, jag har utvecklat en allvarlig form av heterofobi...
Jag: (garvar) Jag vet!
Den Snygga: Men den där dumma jävla bruden då... 22 år gammal liksom...
Jag: Jag vet, det enda han vill (syftar fortf på bonden Magnus) är att trycka in kuken i henne liksom, fattar hon inte det???
Den Snygga: Precis.. jag dör!

2 kommentarer:

Jösses sa...

Haha, jag klarar inte heller av bonden Magnus, han är en sån där typ man flyr ifrån på krogen. För att inte tala om bondinnan Hanna, hon skulle behöva en vit käpp så lite som hon har ögonen öppna.

Fabulous sa...

haha, det är fan sant, har inte tänkt på det innan!