söndag 1 februari 2009

Det finns ingen bekräftelse såsom den sexuella bekräftelsen

Hur kan allt som följer i det här inlägget, hända inom loppet av ca sex timmar? Jag misstänker att förklaringen har någonting med alkohol att göra.

Jag hänger på en mycket dekadent hemmafest och är ganska kraftigt förfriskad när en av mina heterokompisar talar ut och berättar att hon vill ligga med mig, att hon har tänkt på det länge. What the fuck, tänker jag och ber om mer information. Nej, hon driver inte med mig, hon har tänkt på det länge, hon vill att jag ska visa henne hur en gör. Det skulle bli sjukt konstigt, så det är inte aktuellt, men det finns ingen bekräftelse såsom den sexuella bekräftelsen.

Jag hänger på någon form av dansgolv på en trendig klubb nära dig när det plötsligt dyker upp en brud som börjar ragga ganska friskt på mig. Gött mos, tänker jag, tack för bekräftelsen, dansa kan en väl alltid göra. Efter en liten stund droppar bruden en replik i stil med "men du, jag vet ju vad du heter och vad du jobbar med, kommer du inte ihåg mig?". Jag ser ut som ett frågetecken vilket leder till att bruden berättar att hon minsann är ett av mina gamla qx-ragg, sedan vill hon hångla och följa med hem och ligga. Hon är inte riktigt min typ, så det är inte aktuellt, men det finns ingen bekräftelse såsom den sexuella bekräftelsen.

Framåt småtimmarna när jag är på väg hem halar jag upp min mobil och upptäcker ett sms som är formulerat sådär som sms ofta är formulerade på fyllan. Det innehåller en rad bekräftelser av det sexuella slaget och avslutas med en fråga "kan inte du komma hit". Det är lite långt att åka, så det är inte aktuellt, men det finns ingen bekräftelse såsom den sexuella bekräftelsen.

3 kommentarer:

your fake friend sa...

Jag håller inte med. Det ger mig sällan bekräftelse om någon vill ligga med mig, inte heller känns det särskilt spännande om någon tycker att jag är snygg. Däremot om någon skulle säga "Shiit, hon är värsta flickvänsdrömmen" :)

Anonym sa...

Jag håller med fröken bloggare! Men visst får folk tycka jag är värsta svärmorsdrömmen också, om de nu mot förmodan skulle vilja ha en bitterfitta till flatsvärdotter liksom.

Men sexighetspoängen ligger i bekräftelsen... Så Grattis är allt jag har att säga... *flin*

Fabulous sa...

Åhå, här tycker vi olika, spännande.

Jag måste dock fasthålla att det finns ingen bekräftelse såsom den sexuella bekräftelsen.

Att någon skulle tänka "shiit, hon är värsta flickvänsdrömmen" om mig, det har jag gett upp för länge sedan, det är på tok för orealistiskt. :)