torsdag 12 februari 2009

Uppdatering

Det har varit skralt med inlägg här på sista tiden, tycker ni inte? Detta beror, hör och häpna, på att jag har haft annat för mig. Fullt upp, ett mycket häktiskt liv. Vad har jag då gjort undrar ni. Det kan jag tala om.

Jag har arbetat satans mycket kvällar. Jag har umgåtts med mina kollegor som är ena riktiga gullisar hela bunten. Jag har skrattat mig hes åt Den Snyggas dagligt förekommande underfundiga kommentarer. Jag har insett min egen lycka och dansat mig svettig på en vardag. Dessutom har jag dragit igång operation storstädning i mitt dekadenta kollektiv, vansinneshånglat med någon form av dampperson och kommit ut som ickeflata en gång för alla och skålat för detta i glada vänners lag.

Det var väl ungefär det. Jag återkommer när stormen som just nu är mitt liv har bedarrat.

Inga kommentarer: