torsdag 12 februari 2009

Jag ska sexstrejka högljutt på tisdag!

Den Härliga befinner sig på annan ort. Vi håller kontakt via msn.

Ickeflatan säger:
Hej Gullo, hur har du det i [den andra orten]?
Den Härliga säger:
Det går så bra sååå..... själv? Nått nytt i Sthlm?
Ickeflatan säger:
Härligt! Jag har hånglat, det är väl det som är nytt, annars händer det inte mycket.
Den Härliga säger:
oh ohhhhh...... hånglat? Meh.....om man hånglar är det tänkt att man också ska ligga.
Ickeflatan säger:
Exakt, men det ville hon inte... jag försökte dra med henne men det gick inte och hennes argument var "nej, det går inte, du är alldeles för het". Jag hatar flator, så nu har jag kommit ut som ickeflata.
Den Härliga säger:
hahaha....okej....
Ickeflatan säger:
Men det var jävligt bra hångel, alltid något.
Den Härliga säger:
Nästa gång nån säger nått sånt så erbjud dem multipla orgasmer med släckt lampa. Det spelar ingen roll hur het du är när du är nere och nosar i deras fitta. De kommer se fyrverkerier, inte dig. Dumma dumma dumma argument. FÖR het? vad fan...Nu måste du fan få ligga snart! JAG blir sexuellt frustrerad av detta.
Ickeflatan säger:
hahahaha! Jag vet! Det är fruktansvärt detta, det är fan inte klokt att jag inte ligger.
Den Härliga säger:
Jag funderar på om jag ska snacka med mig [Den Snygga] på en sympati sex-strejk. Gå ut på gatan och skalla: "Vi tänker inte knulla förrän [mitt tilltalsnamn] får lite fitta"
Ickeflatan säger:
hahahahhahaha!!! Jaaaa, vilken bra idé, jag tror dock inte att [Den Snygga] kommer att gå med på det, han är alldeles för kåt.
Den Härliga säger:
vafan..... SOLIDARITET! vafan har hänt med Sverige? [Den Snygga] kåt? so? Man måste stå upp för sina vänners rättigheter! Knulla är en rättighet!
Ickeflatan säger:
hahahahhaa, du får väl ta och tala med honom om saken. Just nu har han däckat nere i soffan, jag tror han sover, med tvn på.
Den Härliga säger:
Ja, har du inte knullat innan söndag så ska jag prata med honom.
Ickeflatan säger:
Innan söndag. Okej, jag har helgen på mig alltså.
Den Härliga säger:
Men vi får planera in ett bra datum att sexstrejka på - för jag tänkte ligga lite på måndag.
Den Härliga säger:
Och onsdag.
Ickeflatan säger:
hahahhaa. Solidaritet... jaja...
Den Härliga säger:
Så om du inte legat i helgen, kommer jag, i ren SOLIDARITET, sexstrejka högljutt på tisdag.
Ickeflatan säger:
Jag dör vad roligt! En hel dag av sexstrejk bara för min skull, vilken ära!
Ickeflatan säger:
Fast jag vill fortf helst av allt ligga med [Han den heta], men honom vill jag ligga med så mycket att jag inte ens vågar maila...
Ickeflatan säger:
Jävligt töntigt av mig, men jag jobbar på saken.
Den Härliga säger:
Du får inte bli FÖR betuttad (fantastiskt ord) i honom nu.....då kan det gå illa.
Den Härliga säger:
Eroticera, men inte mer......
Ickeflatan säger:
Jo, jag vet det... ingen jävla love-skit, det är förbjudet. :)
Den Härliga säger:
Precis!
Den Härliga säger:
Nu ska jag krypa ner i sängen.
Ickeflatan säger:
Sov så gott Gullo, vi ses snart!
Den Härliga säger:
Puss på dig kombo
Ickeflatan säger:
Puss Puss Gullekombo!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj då...

Nu har jag faktiskt inte fått ligga på en vecka, så jag vet inte riktigt om jag klarar av att sexstrejka om jag får erbjudande om ett ligga. Visst vill man ställa upp för sina vänner, men i längden tror jag att ni bara kommer bli lidande av att jag inte får ligga.

Jag tänker att Flatans sexlust knappast minskar av att även jag går utan. Tvärtom faktiskt. Jag kommer ju bara tjata ännu mer om sex och ligga. Jag menar, hur smart är det att snacka med en alkoholist om sprit? Lite samma princip här, tänker jag...

Men det är ju bara min anspråkslösa åsikt.

M sa...

"nej, det går inte, du är alldeles för het"

MEN WHAT. Dåligaste argumentet någonsin.

Fabulous sa...

På de här två kommentarerna kommer jag inte svara annat än att ni är sjukt gulliga - båda två!

Anonym sa...

Så, såvida du inte undanhållit information inleds om 50 minuter en högljudd sexstrejk. Förslag på vad det ska stå på mina plakat? Är den Sygga med?

Fabulous sa...

hahaha, dessvärre har information inte undanhållits så sätt igång att skapa plakat nu på en gång! :)