fredag 6 februari 2009

Mens är det sjukaste jag vet!

Jag: (gnäller) Jag vill ha chooooklaaaad...
Den Snygga: Men gud...
Jag: Jag har meeeens... kan du köpa choklad... snäääälla..
Den Snygga: (garvar) Jaja, absolut.
Jag: Jag hatar mens, mens är det sjukaste jag vet..
Den Snygga: Det har du fan rätt i...
Jag: Ja, fatta vad det innebär liksom... att det rinner blod ut ur fittan, det är fan inte okej..
Den Snygga: (garvar) Nej, det är det faktiskt inte...
Jag: Mens kan fan få mig att tro att det finns en gud ändå och att det definitivt är en man..
Den Snygga: (garvar som fan) Jag dör!
Jag: Amen fatta, det finns väl ingen kvinna i världen som skulle komma ett system som innebär att en gång i månaden så förbereder sig kroppen på att bli på smällen och därför samlar den på sig massa blod till det eventuella barnet. Sedan när man inte blir på smällen, då skickar kroppen ut blodet... genom FITTAN.. om det ändå kom ut någon annanstans, alternativt togs tillvara på något sätt, men nej, kroppen skickar ut det genom fittan. Det är fan helt sjukt...
Den Snygga: (garvar) Du har fan helt rätt.. jag är glad att jag inte har mens.
Jag: Det ska du fan vara, det suger fetballe.. kan du köpa choklad?
Den Snygga: Absolut, inga problem.

2 kommentarer:

Honungsbit sa...

Haha, det där låter precis som mig en gång i månaden.

Jag kände ett par (straighta) där mannen hade en påminnelse i almanackan en gång i månaden att köpa choklad. Du kanske ska be Den Snygga att göra så också :)

Fabulous sa...

Men gud så bra! Jag ska presentera denna idé för Den Snygga bums! :)