söndag 8 februari 2009

Gud vad queer allting är nu känner jag

Jag och Den Härliga pratar förra veckan
Jag:
Jag borde fan börja ligga med snubbar nu, på allvar alltså, jag skämtar inte..
Den Härliga: Okej... jag är bara rädd för att du kommer att bli sjukt besviken..
Jag: Jo, det förstås...

Jag och Den Härliga pratar i morse
Jag: Nu har jag fan bestämt mig, jag ska börja ligga med snubbar!
Den Härliga: Okej... är du verkligen säker?
Jag: Ja, absolut!
Den Härliga: Okej, bra!
Jag: Igår ville jag verkligen ligga med [Han den heta]!
Den Härliga: (skrattar) Okej.. fick du inte det då?
Jag: Nej, jag tror att han tycker att jag är för lesbisk...

Jag och Skrotan sms:ar i morse
Jag: Hej Söta! Jag hade skitkul! Du? Jag bestämde mig i går för att jag ska börja ha sex med snubbar. Roligt av mig, inte sant? :)
Skrotan: Va? Oj!
Jag: Ja, jag har tänkt på det länge. Vi hörs senare. Puss!
Skrotan: [Han den heta] är singel.
Jag: hahaha, jag VET, och jag VILL. Men jag tror inte att han vill tyvärr...
Skrotan: Hm. Säg inte det..
Jag: Äh, jag tror att han tycker att jag är för lesbisk, får en känsla av att han vill ha en heterobrud..
Skrotan: hahaha, eller så tror han att du är lesbisk och inte intresserad.
Jag: Jaha, du tänker så :) hahaha, ja, så skulle det ju faktiskt kunna vara.. hmmm...
Skrotan: Du får väl indikera att du kan tänka dig snubbar..
Jag: Ja, jag får väl försöka göra det... hahaha :) Gud vad queer allting är nu känner jag.
Skrotan: Det är väl trevligt.
Jag: Det är jättetrevligt! :)

3 kommentarer:

M sa...

Din smak = min smak. Men det visste du ju redan ;)


Med andra ord tycker jag som Skrotan, trevligt med queer, ju! Bra beslut!

M sa...

Eller smak, säger man så om attraktion? men ja, du fattar väl!

Fabulous sa...

haha, ja, det visste jag ju redan. :)

Jag tror nog att en kan säga smak om attraktion, varför inte liksom. :)

Queer är väldigt trevligt, jag gillar mitt beslut faktiskt, det känns helt rätt. Nu ska jag bara hitta någon som vill ligga också.. :)