fredag 29 maj 2009

Ordningen återställd

Jag ser inte ut som Quasimodo längre. Vagelhelvetet har läkt ut. Tack gode gud för det. Hemskt var det, hemskt.

Det sägs att det ska bli 27 grader varmt i helgen hörni. Jag hoppas att det stämmer för jag planerar att damma av en bikini och lägga mig och steka för att på så sätt ändra färg från sanatorieblek till guldigt gyllenbrun. En toppenplan, inte sant?

I vanlig ordning föredrar jag att vi får igång någon form av dialog här på bloggen. Därför undrar jag nu vad ni ska göra i helgen kära läsare? Lämna en kommentar och berätta. Jag är nyfiken.

5 kommentarer:

Madde sa...

Blir nog fotboll för hela slanten. Yngsta lillebrodern ska spela klassfotboll. Alla skolor från åk. 1-6 i kommunen spelar mot varandra. Har man tur är det bara 1dag men förmodligen går de vidare och spelar på söndagen med. Men det ska ju bli fint väder så det gör ju inte så jätte mycket.

Anonym sa...

Ska bjuda mamma på kaffe och muffins på lördag em., så hon får lite morsdagsuppmärksamhet. På lördagkvällen är jag bortbjuden på två fester, men troligtvis går jag inte på någon av dem. På söndag ska jag jobba och det innebär att bla. döpa ett litet gossebarn.

Hänryckt så det förslår!

/ Isan

Anonym sa...

Jag hade tänkt gå på Stockholm Zombie Walk men fick jobb istället. Söndag är invigning för Miljöpartiets valspurt på centralen som jag tänkte gå och delta lite i. Annars ser det tomt ut...

Jösses sa...

Jobba, jobba och jobba, så tråkigt har jag det denna helgen. Men jag har dock roat mig med Tivoli en dag och åkt bergochdalbana(35 sekunder av nöje) och druckit öl.

Fabulous sa...

Madde -Fotboll alltså. Hoppas ni hade trevligt och att brorsans lag vann! :)

Isan -Det där påminde mig precis om jag totalt glömt bort min Mamma idag. Måste ringa i morgon och typ be om ursäkt - illa. Döpa ett litet gossebarn - vad fint! Hoppas det gick bra!

Anonym -Stockholm Zombie Walk.. vad är det? (måste genast googla) Och miljöpartiet - vad trevligt. :)

Jösses -Jobba på en helg? Tråkigt.. Men roligt med tivoli och öl i alla fall. :)