tisdag 5 maj 2009

Sliten Kommentar undrar...

Sliten kommentar sa...
Jag har idag funderat mycket på två saker... Kanske har du svaren/ egna funderingar ang. dessa ämnen :)
1. Är humlorna mkt större än vanligt i år? Då de kommer flygande ser de ut som flygande möss och jag blir rädd. 2. Är det väldans vanligt/ brukar fler än jag se att människor onanerar öppet för allmänheten i det fria? Jag har på två dagar stött på två onanister under mina skogspromenader. Jag skulle bli väldans tacksam för bloggeri om just detta!

1. Även jag har noterat att humlorna verkar vara större än vanligt i år. Efter lite efterforskningar kan jag även konstatera att flera personer i min omgivning delar denna uppfattning. Enligt sajten alla dessa småkryp är det tydligen övervintrade honor som flyger omkring och letar efter en ny boplats. Jag tror inte att de är farliga, det gäller bara att ducka i rättan tid när de kommer farande.
2. Precis som de övervintrade humlehonorna letar sig onanisterna ut framåt vårkanten. Vi som är födda på sjuttiotalet fick, när vi var små, lära oss att de även kan kallas för blottare och att de inte är speciellt farliga, de gillar bara att flasha kuken för diverse skogsprommenerare och annat löst folk. Oftast är det just kukpersoner det handlar om. Varför kukpersoner finner ett nöje i att visa kuken på detta vis offentligt har jag dessvärre ingen aning om. Inte heller har jag, trots idogt googlande, lyckats hitta någon statistik över hur vanligt detta fenomen är.

Sliten kommentar sa...
Jag vill förresten även veta; 1. Hur gör man riktigt god hemmagjord glass? 2. Hur kan jag manipulera/ tvinga/charma någon till att naken med färg på kroppen skapa konst på min vägg? Tack på förhand.

1. Vad tror du om det här?
2. Min erfarenhet är att människor gör det mesta för pengar. Mitt tips är således att du försöker charma någon till att utföra nakenkonstmåleri på din vägg den berömda pengavägen. Erbjud en fattig student ett par hunkor och du ska se att kläderna åker av fortare än du hinner säga lesbisk fittsoppa.

Hoppas du är nöjd med svaren!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen att bryta in med allvar i den lättsamma debatten men de senaste rönen om blottare är faktiskt inte att de är ofarliga utan att de efter en tid "behöver" mer spänning och börjar antasta och våldta folk. Därför ska de alltid polisanmälas! Vill minnas att Anders Eklund började som blottare...

Fabulous sa...

Kära Anonym!

Om det är som du säger så har blottarna ändrat sig sedan det glada åttiotalet. Inte speciellt förvånande när jag tänker efter. Allt annat ändrar sig ju så varför skulle inte blottarna göra det.

Jag håller med du och uppmanar härmed Sliten Kommentar att fortsättningsvis polisanmäla alla onanister hen ser under sina skogspromenader.

Kan en ny Anders Eklund stoppas innan han börjar mörda och våldta barn så ska han stoppas!

Sliten Kommentar sa...

Jag är väldans tacksam för alla svar, tack! Glassidan blev jag mkt inspirerad av :)
Ang. blottarna så var den ena försedd med fitta och den andra med kuk, vilket förvånade mig lite. Jag tar dock till mig av uppmaningen och skall hädanefter ringa till polisen!