söndag 5 april 2009

En dålig dag

Först dagens låt: Seventh Sign med Juliette & The Licks.
Jävla genier. Jag har den på repeat och tackar Rockstar som igår stormade in i mitt hem och överlämnade nämnda låt på bränd skiva. När Juliette sjunger I watched you loved me händer det någonting i mig som jag kämpar med att sätta ord på. Återkommer i den frågan.

För övrigt kan jag berätta att jag återigen verkar vara inblandad i någon form av lesbisk fittsoppa. Två personer som finns i min närhet har inte den relationen till varandra som en av dem har sagt att de har. Detta klargörande kommer från en direktkälla och jag sitter nu på information som jag inte hade velat ha och som jag definitivt inte vet hur jag ska hantera. I skrivande stund är min tillfälliga lösning på det hela att stänga in mig, vältra mig i bakisångor och i möjligaste mån försöka avfärda alla försök från en av de inblandade att tala ut med mig om saken. Orka liksom. I dag har jag mest bara en känsla av att jag vill spy och radera informationen ur min hjärna.

Funderar på lobotomering. Oraklet säger det har inte med dig att göra med barsk stämma. Hon har naturligtvis rätt. Jag jobbar på att göra hennes mening till mer än bara ord.

Det är ingen bra dag i dag. Ingen bra dag alls. Det stör mig lite. Jag har för första gången på länge lyckats med konststycket att styra upp en definierad liggarelation. Med en person som jag verkligen vill fortsätta att ligga med. Vår deal är precis så som jag vill ha den. Jag borde slå frivolter och applådera, men icke. Jävla flator till att ställa till det. Jag hatar flator idag. Som kollektiv grupp. Jättejättemycket.

Nu; skaffa föda och fortsätta ignorera mobilpipande.
Återkommer i morgon.

Inga kommentarer: