söndag 5 april 2009

Hör upp, jag har en fråga!

I dag har jag stalkat min gamla love of life på fejjan. Det gick inget vidare. Profilhelvetet var naturligtvis stängd. Typiskt. Jag började genast fundera över diverse hackeralternativ som skulle kunna hjälpa mig att komma åt informationen. Någonstans mitt i alltihopa slog det mig. Jag är trettio plus och stalkar min love of life på fejjan. Är inte det patetiskt så vet inte jag.

Eftersom det har varit en monsterbakisdag i dag med tillhörande ovilja från min sida att kommunicera med människor överhuvudtaget löste jag det hela genom att gräva ner mig i soffan, äta glass och ägna mig åt självömkan på hög nivå. Tänk ingen vill ha mig och jag kommer att dö ensam och miserabel så har ni mig i ett nötskal i dag. Charmigt. Verkligen jättecharmigt.

Jag går härmed och lägger mig med hopp om att i morgon blir en bättre dag trots att det är en måndag som väntar. Jag lämnar er med en fråga. Jag vill veta hur många gånger ni har varit kära på riktigt. Alltså inte sådär lite småintresserade av eller småförälskade i någon, utan fucking kära på riktigt.

Ni hittar frågan här till höger.

stänger av datorn och vinglar bort till sängen för att kraschlanda likt en klubbad säl i de sista alkoholångorna från gårdagen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att man inte är ensam då.

Fabulous sa...

Kära Anonym! Din kommentar fick mig att känna exakt samma sak; skönt att man inte är ensam. Tack för det, det behövdes!

cocktail sa...

Jag tycker alternativen 2-5 och 6-10 i enkäten är för breda.
Du borde göra en ny för undersökningen var annars intressant.

Fabulous sa...

Point taken! Verkligen!

Jag har tänkt på det själv idag, att det inte var så lyckat med så breda alternativ. Undersökningen får dock ligga kvar någon dag till. I sinom tid kommer det en ny, med mindre breda alternativ! :)

It's all gonna be fine sa...

Jag missade då både undersökningen och alternativen. Men jag har varit ordentligt smakk rakt i pannan-kär tre gånger. Och du?

Fabulous sa...

Jag vet inte om du missade så mycket.. alternativen var så kackiga så jag lägger nog upp en ny undersökning i sinom tid.

Jag? Kär? :)

En gång, bara en gång..