tisdag 7 april 2009

Mobildrama på facebookchatten

Den Snygga:
Mobilfittan är puts väck. Jag är lyckligast i världen just nu - INTE.
Jag:
KUKEN BALLEN också!
Har nån snott den eller? på tbanan?
Den Snygga:
Antingen snott den eller så har den ramlat ur jackfickan... Jävla kuk-knull-fitt-hor-fan!!
Jag:
Det var sannerligen en ordharang i rättan tid!
Den Snygga:
Ja, jag älskar att jag är så verbal.
Jag:
haha, verkligen!
Jag älskar att du har ett så rikt och härligt språk!
Den Snygga:
Ja, väldigt målande framför allt.
Jag:
Exakt!
Den Snygga:
Jomenvisstvettu! Nu vill jag bara hem och dö i soffan med chips och film, och glömma mina bekymmer.
Jag:
Åh... det låter som en fantastisk plan.
Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.
Den Snygga:
Haha, tack för de uppmuntrande orden.
Jag:
Ingen orsak hjärtat!

Den Snygga behöver alltså en ny mobil. Om det är någon av er som har en sådan på lager går det bra att höra av sig. Tack på förhand!

1 kommentar:

Den Snygga sa...

Det är visserligen himla härligt att man kan bidra till bloggämnen, men jag hade nog föredragit att bidra med något annat ämne än just en mobilförlust, ty utan min mobiltelefon är jag ingen fungerande människa.

För att alla ska förstå allvaret i situationen så kan jag uttrycka mig som så här:
Jag funderar på att
1) Springa till skogs av ren frustration.
2) Gå i sjön, som en direkt konsekvens av sorgen över att ha blivit dumpad av min egen mobil...

Hoppas att Ni tänker på mig i denna svåra tid...