söndag 12 april 2009

Hur en planerar en roadtrip via sms

Jag:
Avfarten heter [namn på en håla] och du hittar den 6 mil norr om [en annan håla]. Puss Puss
Den Snygga:
Fy fan. För att citera min vän [mitt namn]; det är så tidigt att det är sent.. jag har kämpat mig upp ur sängen och ska försöka ta mig till duschen. Sen lite frukost osv. Ringer när jag far härifrån. Puss!
Jag:
Stressa inte hjärtat! Fick du ligga igår? :) Puss
Den Snygga:
Nej, inget ligga blev det heller. Herregud, hur ska det gå med allt och med livet? Livet i allmänhet och underlivet i synnerhet..
Jag:
Fy så nedrigt att du blev utan ligga.. du får berätta om det hela sen! Du får ta igen det ikväll så ska du se att att det kommer att gå så fint med både livet och underlivet :) Nu ska jag sova lite till. Puss
Den Snygga:
Man kan tydligen inte vara säker på någonting i dessa kristider.. Nåväl, den som lever får se... Puss och godnatt!
Jag:
Nej, så är det allt. Jag tror att finanskrisen (som jag har hört pågår ute i den stora världen) gör människor ängsliga och därmed ovilliga att ligga. Ring och väck mig när du kör Gull, jag somnar nog om nu. Puss

2 kommentarer:

QueerDarling sa...

ehahaha aaaaaw va gulligt ^^ hahah

Fabulous sa...

Vi försöker alltid vara så gulliga vi bara kan! :)