söndag 15 mars 2009

Då är jag snarare nekrofil...

Kollade ni på melodifestivalen i går? Dum fråga kanske.

I alla fall, jag kollade naturligtvis. Tillsammans med ett tiotal personer, mestadels flator, försökte jag utskilja evenemanget med ett cavaglas i handen och lesbisk fnittersorl i öronen. Det var underbart på alla vis, lesbiskt fnittersorl är verkligen underskattat. När resultatet i själva musikevenemangstävligen stod klart drog jag iväg ett sms till Den Snygga i syfte att fiska sympati i min bestämda uppfattning om att fel låt vann. Hur mycket sympati jag lyckades fiska åt mig är upp till er att avgöra.

Från mig till Den Snygga 22:00
What the fuck?!??

Från Den Snygga Till mig 22:01
Jo men det funkar alldeles utmärkt... Bättre än emd i alla fall...

Från mig till Den Snygga 22:02
Vi tror att emd har förtäckta transbakgrunder!

Från Den Snygga till mig 22:03
Vad fan har inte Malena då?

Från mig till Den Snygga 22:05
ATT hon har! Jag tror att de har förtäckta transbakgrunder allihopa. Jag vill för övrigt ligga med Måns Zelmerlöw, han är ashet!

Från Den Snygga till mig 22:08
Jag vill ligga med Kristina Lugn... Så mycket man vill, så lite man får...

Från mig till Den Snygga 22:09
Du är ju störd. Det är jag som har blivit hetero, inte du!

Från Den Snygga till mig 22:10
Jag är ju fan inte hetero om jag vill ligga med henne. Då är jag snarare nekrofil...

Från mig till Den Snygga 22:13
hahahaha! Underbart!


5 kommentarer:

Siquidem sa...

Hahaha! Jädrar! Taskigt men träffande!

M sa...

Åh gud, Måns ja. Snacka om utstrålning! Hans leende är ett av dom där LEENDENA. Och EMD... Deras nummer är ju typ drag! Men Måns! MÅNS.

Fabulous sa...

Siq -Eller hur! Jag garvade som fän :)

Mikey -JAG VET!! Han är så HET! Det är makalöst! EMD är så mycket drag så det inte är klokt, jag undrar om de har reflekterat över det själva? Antagligen inte.. :)

M sa...

Jag hade inte sett Måns framträdande förut (kanske för att jag seriöst typ inte klarar av att titta på honom utan att bara "men, jag vill!" haha), men det är faktiskt också rätt dragg-it, ju!

Fabulous sa...

Jag vet! I år var melodifestivalen med drag än gay faktiskt. Jag tyckte att det kändes fint. :)