fredag 27 mars 2009

Lite chili i fittan, fint som fan.

Jag: (springer nedför trappan, exalterad) Nu ska ni fan få höra någonting som är så roligt att ni kommer att garva ihjäl er..
Den Härliga: Okej..
Jag: Var är [Den Snygga]?
Den Snygga: Här.. (är i badrummet)
Jag: Okej... lyssna nu båda två! (tittar på Den Snygga) Vad sa jag till dig om chilin när vi lagade mat?
Den Snygga: Att den är stark..
Jag: Och var fick man inte stoppa fingrarna när man skurit chili?
Den Snygga: (börjar få någonting exalterat i blicken) I ögonen...
Jag: (höjer rösten) INTE I FITTAN HELLER!!!
Den Härliga: (explosionsskrattar)
Den Snygga: ÅH NEJ... (tar sats mot mig)
Jag: (börjar springa genom lägenheten, skrattar hysteriskt)
Den Snygga: (jagar mig, skrattar också hysteriskt) Du har INTE stoppat dina chilifingrar i fittan!!!
Jag: (asgarvar) Jooo då! I duschen, av misstag, varför tror du att jag duschade så länge??
Den Snygga: Jag orkar inte... jag vill jaga dig ännu mer!
Jag: (skrattar så att jag nästan gråter)
Den Snygga: Stoppade du IN fingrarna??
Jag: Nej, nej, men du vet... man duschar och kommer liksom åt.. det sved så inuta helvete..
Den Härliga: (lyssnar på vårt samtal och skrattar som fan)
Jag: Jojo, lite chili i fittan, fint som fan.
Den Snygga: Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte...
Jag: Vad tror du jag gör då... det sved som fan...

4 kommentarer:

Anonym sa...

mm, sweet, eller nått. Jag har testat handsprit och tampongbyte, fy faan vad det sved. Mina kollegor höll på att skratta ihjäl sig när jag kom ut från toa kvidande och tårögd. Antar att det är ungefär detsamma den första minuten, sedan varar väl chilin en timme till. Stackars dig!

Fabulous sa...

Huva.. handsprit.. nästan lika illa som chili..

Jag skulle säga att chilin varade i ungefär en halvtimme. Jag stannade i duschen hela den halvtimmen.. :)

Siquidem sa...

Hahahahahaha! Herregud vad roligt! No further comments! :)

Fabulous sa...

I know! Det var sjukt roligt.. men fan vad det sved kan jag tala om.. som ett helvete. Är fortf lite öm.. :)