måndag 16 mars 2009

Jag tänker att du har inte dåligt sex..

Jag har, på riktigt, fått en av de finaste komplimangerna någonsin.

Jag: blablabla... jävligt bra ligga.... blablabla...
Vän: Men [mitt namn], jag tänker att du.. du har inte dåligt sex.
Jag: (håller äntligen käften i några sekunder, samlar mig) Åhh... det är något av det finaste någon har sagt till mig!
Vän: (garvar) Men jag tänker att det är så..

Såhär i efterhand kan jag krasst konstatera att det fanimig stämmer och att det absolut inte handlar om att jag egentligen är bättre på att ligga än någon annan. Det handlar om att jag för det första kommunicerar med dem jag ligger med (a och o ni vet) och för det andra: skulle jag hamna i en liggasituation och märka att jag och den andra personen i fråga inte är liggakompatibla (för det händer dessvärre även de bästa), då skulle jag avbryta själva liggandet och konstatera att jag och personen i fråga ska ägna oss åt andra saker än att just ligga.

Med en sådan liggastrategi, inget dåligt ligga. Gött.

Godmorgon förresten kära läsare. Det är måndagsmorgon, är inte det fantastiskt så säg?

3 kommentarer:

Siquidem sa...

Härligt att höra! Som man ligger får man bädda! Eller nåt. Kul att du är på topp! :)

M sa...

Alltså, seriöst, den där liggstrategi är ju så överlägsen att det finns inte. Inget dåligt ligga, alltså.

Däremot tror jag nog att liggat blir ännu bättre för att du nog faktiskt är bra på det, med ;) Kommunikation brukar liksom tyda på att man tänkt en del på ligga, vilket i sin tur brukar betyda att man blir bättre på det!

Fabulous sa...

Att vara på topp är fantastiskt och tänker på ligga... det gör jag mest hela tiden, så det kanske har gjort sitt till :)