torsdag 5 mars 2009

Lunchjidder på facebookchatten

Den Snygga:
Jag funderar på vad jag är sugen på att käka, men kommer inte på något klockrent...
Ickeflatan:
Kuk?
Den Snygga:
Sugen? Ja. Får man? Nej.
Ickeflatan:
Jag vill vara ledig och dricka bubbel, sova och knulla.
Den Snygga:
Jag vill också dricka bubbel, sova och knulla. Hmm...
Ickeflatan:
Jag tänker helgen... helgen.... då jävlar!!
Den Snygga:
Knulla röv, typ...
Ickeflatan:
bubbel och sova går ju lätt att ordna, det är det där med liggat som är knepigare....
hahahha, JAAA, ett rejält rövknull på min ära!
Den Snygga:
Vafan, vi borde ju för helvete få knulla oavbrutet, hela tiden, typ...
Ickeflatan:
Jag vet!!!!
Den Snygga:
Jag menar - Skithet, jag vet, liksom...
Ickeflatan:
Det är fan katastrofalt att vi inte ligger.
Den Snygga:
Folk vet fan inte sitt eget bästa i den här jävla byn...
Ickeflatan:
Jag har dessutom ny frilla, konstant knullrufs, det borde ge utdelning kan en tycka...
By var ordet, vi måste åka utomsocknes snart!
Den Snygga:
Som fan! Där folk har vett att uppskatta en...
Jävla töntar hela bunten...
Äh, nu skiter jag i det här och drar hem.
Puss Puss!!
Ickeflatan:
Vettit! Kan du laga en trerätters så kommer jag hem vid sjutiden?
Den Snygga is offline.

4 kommentarer:

Siquidem sa...

Den Snygga måste ju givetvis ha dragit direkt hem för att laga nämnda trerätters middag? :)

Fabulous sa...

Om det ändå vore så väl. Han kan inte ens koka ägg det lilla livet.

Jag har för övrigt ätit vindruvor och ballerinakex till middag i dag. Jävligt näringsrikt.

Siquidem sa...

Ägg, vindruvor och ballerinakex är väl inte fy skam ändå. Man får ju hjälpas åt! :)

Fabulous sa...

Verkligen. I vårt hem är det "ju fler kockar desto bättre soppa" som gäller! :)