onsdag 4 mars 2009

Ingen kuk i halsen.

Jag och Den Snygga hänger på piercingstudion

Piercingsnubben: Ja, och så är det ju det där med handtag, famntag, klapp eller kyss..
Jag och Den Snygga: (garvar)
Piercingsnubben: Det finns ju en annan sak också..
Jag: Inget oralsex alltså.
Piercingsnubben: Precis.
Jag: (tittar på Den Snygga) Hör du det?
Den Snygga: (uppgiven blick) Jo, jag hör, jag får inte suga kuk..
Piercingsnubben: (ler) Nej precis, ingen kuk i halsen, det går inte.
Den Snygga: Hur länge då?
Piercingsnubben: Cirka fyra veckor.
Den Snygga: (blir stum och får något skräckartat i blicken)
Jag: Fyra veckor... (garvar som fan)
Den Snygga: (ger mig uppgivna mördarblicken)
Piercingsnubben: (ler) Ja.. fyra veckor, det är viktigt att det får läka ordentligt..
Den Snygga: (uppgiven röst) Jaja.. jag förstår..

Inga kommentarer: