måndag 2 mars 2009

En typisk måndagsmorgon, typ.

I gårkväll kom jag hem vid elvatiden efter att ha spenderat min söndag i glada vänners lag. Tanken var att jag skulle sova, detta lyckades jag dock inte med på grund av en enorm sexuell frustration som dök upp från ingenstans. Jag hanterade detta på ett vuxet och konstruktivt sätt (inte). Jag tryckte helt enkelt i mig en påse chips helt själv. Klockan halv tolv en söndagskväll. Fräscht, inte sant?

Efter det kunde jag verkligen inte sova. När jag framåt tvåtiden lyckades vagga mig själv till sömns sov jag extremt dåligt. Klockan fyra vaknade jag med ett ryck av den mest vansinniga sexdrömmen ever. Sedan låg jag vaken en timme och funderade över vad jag är för människa egentligen. Klockan tre somnade jag om. Klockan halv åtta vaknade jag igen, kallsvettig av att jag kom i sömnen. Sedan försov jag mig.

Nu sitter jag på jobbet och funderar på om jag kanske behöver hjälp på något sätt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har bara ett ord till dig. Ägglossning. Vänta tre-fyra dagar så är du som en vanlig människa igen.

Fabulous sa...

Men... jag ska få min mens typ i morgon.. så det stämmer inte. Det kanske bara helt enkelt är mensen i så fall..