söndag 11 januari 2009

Bakfyllequiz

Jag är rödvinsbakis i dag, ett typiskt söndagstillstånd. Och vad passar då inte bättre än att fylla i ett litet quiz. Det är på lagom nivå för min hjärna i dag. Jag har snott det av den här bloggaren (tack).

Kallas:
Fabulous (inte irl)
Piercingar:
Jag har ett hål rakt igenom tungan, dock ingen piercing i det för tillfället. Måste fixa det där (tack för påminnelsen).
Tatueringar:
Nope, dock långt framskridna planer på en.
Har du någon fobi:
Definitivt, spindlar är onda djur som ska utrotas.
Gillar du dina syskon:
I love Sys, bättre Sys kan en inte ha.
Måste du sy upp byxorna du köper:
Vad är det för fel på att vika?
Sjuk humor:
Läs bloggen och avgör det själv.
Gillar du bilar:
Enbart som färdmedel.
Vad anser du om skånska:
Det är ingen dialekt, det är ett talfel.
Vad vill du bli när du blir stor:
Snygg och smal.
Favorit tv-program:
Allt som får mig att skratta.
Värsta känsla:
Otillräcklighet.
Senast köpta skiva:
Har inte köpt en skiva på år och dar.
Vem fick du senast en bland band-cd av:
Jag fick en Pride 2008-bland-cd av Den Snygga förra sommaren.
Har du några fordon i din ägo:
En cykel, jag har dock ingen nyckel till den så det kanske inte räknas.
Jag vill vara:
Smart och Snygg.
Bästa sport:
Sport? Nu förstår jag inte..
Hur ser folk på dig:
"rolig" och "klok" är ord som återkommer ganska ofta..
Vad vill du helst ha nu:
Ett fetare bankkonto (januarifattigdomen har drabbat mig).
Är det många som läser din dagbok på internet:
Om frågan syftar på den här bloggen så får jag nog lov att svara ja.
Föredrar du kall eller varm oboy:
Kall och sodasteamad tack.
Vilken va din första konsert:
Ingen aning.
Är du pinsam på fyllan:
Absolut inte, bara rolig och extremt dampig.
Är du blyg:
Blyg? Vad betyder det?
När kräktes du senast:
Vinterkräkan, några dagar innan jul, jag är fortfarande överlycklig över att jag överlevde.
Vad tycker du är äckligt:
Krapulapaska.
Tycker du det är jobbigt att ringa till någon:
Ehh... nej.
Hur svarar du i telefonen:
"Lesbiska luren, UllBritt Persson", vad annars?
Är du en bra pojk/flickvän:
Fråga mina ex, inte mig.
Somnar du med tv på:
Nej, det händer inte.
Har du långa naglar:
Flata med långa naglar? Ehh.. nej.
Brukar du bli våldsam när du blir förbannad:
Nej, men jag skriker högt som fan.
Mössa eller öronmuffar:
Inget som pajjar frillan sitter på mitt huvud.
När grät du senast:
När jag hade vinterkräkan och trodde att min sista stund var kommen.
Tråkigaste sak att diska:
Storkokskastrullen.
Dricker du vin:
Som det vore vatten.
Vad är det första du gör när du startar datorn:
Porrsurfar och kollar mina mail.
Vilken fot börjar du med när du tar på dig skorna:
Gud vilken onödig fråga.
Hur hoppar du på cykeln:
Finns det flera sätt?
Spaghetti eller makaroner:
Same shit.
Har du mkt tandkräm på tandborsten:
Onödig fråga igen.
Vilken tv kanal är populärast hemma hos dig:
Alla kanaler som sänder skräp-tv och dokusåpor.
Vad har du för färg på mobilen:
Svart som synden.
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret:
Det kan väl alla, eller?
Vilken tv-reklam är din favorit:
Gud vilken tråkig fråga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men allvarligt tjejen, vad är det för fel på dig? Man KAN INTE kolsyra oboyen. Vilken grej. Jag är förvånad och förskräckt!

Fabulous sa...

hahaha, det är ironi! :)

Jag har dock, ända sedan jag såg nedanstående lilla klipp, velat testa att sodastreama oboj. Jag har dock aldrig provat, jag har nämligen ingen sodastreamer och när jag frågade om jag fick testa på min Mammas så sa hon blankt nej..

http://www.youtube.com/watch?v=9szm1bo9G20