söndag 25 januari 2009

Den som letar skall finna

Om jag hade haft en anonym blogg hade jag skrivit om relationer nu. Jag hade börjat med att berätta hur jag ser på begreppet "kärleksrelation", jag hade fortsatt med att veckla in mig i ett resonemang gällande mina egna erfarenheter på området. Det hade antagligen lett mig in i ett skrivflow som av bara farten även skulle ha utmynnat i ett resonemang gällande andra människors erfarenheter på området. Jag hade avslutat det hela med att jämföra mitt eget resonemang med andra människor resonemang och med största sannolikhet lyft upp min egen uppfattning som ett sunt och konstruktivt sätt att se på saken.

Jag hade fortsatt med att sätta ord på den frustration jag kan känna när människor talar om för mig hur jag är och fungerar när det kommer till relationer eftersom deras bild av mig, för länge sedan, har passerat bäst före datum. Jag hade fortsatt med att tala om hur det är nu och varför det har blivit så, vad som har lett mig hit. Jag hade formulerat en text som skulle gett läsaren en känsla av att jag verkligen vet vad jag pratar om, samtidigt som jag inombords skulle funderat på om någon människa någonsin egentligen vet vad den pratar om.

Nu har jag dock ingen anonym blogg, så det blir ingenting av med den saken.

Jag kan istället berätta att min långa och intensiva jakt på den ultimata dildon nu är över. Ni som har följt mitt bloggande en tid vet att jag inte var speciellt nöjd med de dildos jag en gång hade i min ägo och att jag därför valde att efterskänka dem till bättre behövande. Sedan dess har jag varit på jakt efter nya, fräscha och funktionsdugliga attiraljer. Den som letar skall finna heter det ju och om jag har funnit.

Den är svart med glitterstrass och så snygg att Den Snygga omedelbart beordrade mig att alltid ha den stående framme, följt av kommentaren "den är alldeles för snygg för att ligga i en låda, du kan väl ta bort den om Mamma kommer kanske, men annars måste du ha den framme".

6 kommentarer:

Sliten Kommentar sa...

Men äsch då! Nu är jag lite ledsen över att du inte har en anonym blogg. Det känns som att det hade varit ett mycket fint och tänkvärt inlägg!

Anonym sa...

Kan du inte skydda inlägg? Det är ju en smidig medelväg... Kul att dildon var fin i alla fall. Och är den så fin så är det nog bäst att ha den framme när den inte använd också. Väl den används så är det ju (med lite tur) svårt att fokusera på hur snygg den är ;-)

Fabulous sa...

Hmm.. jag ska faktiskt ta och kolla upp det där med att skydda inlägg.. det kanske går! :)

Förhoppningsvis så kommer dildon visa sig vara så funktionsduglig att jag glömmer bort dens snygghet vid användning.. vi får väl se.. :)

Anonym sa...

Lägg ut ett foto på dildon, tack.

your fake friend sa...

Men ojdå, med strass? Nu är jag också nyfiken på hur den ser ut!

Fabulous sa...

Ordnat! :)