måndag 26 januari 2009

Vill du ha mig som en liten moneyslave...

Vad svarar en på detta? Förslag?


20.25 2009-01-26 skrev undergivenpojk24:
Hej, du var en söt och sexig tjej.
Lust att snacka lite med en undergiven snygg lite kinky kille på 24 år i Stockholm? Du skulle fa ha mig som din helt egna lilla slavslyna och utsätta mig för exakt vad som helst... Jag söker nämligen någon som skulle vilja förnedra och utsätta mig för saker. Du skulle få utsatta mig for EXAKT vad som helst hur kinky eller förnedrande saker det än var... Dina ord min lag... Kanske vill du till och med ha med fler? Kanske tvinga mig att göra saker pa en kille? Kanske se mig bli nersprutad? Kanske vill du filma nar jag förnedras? Eller kanske vill du ha mig som en liten moneyslave...

Ja som sagt Du skulle få utsätta mig för exakt vad som helst...

Jag ser valdigt bra ut, har bild pa msn och jag har aven webcam dar du kanske vill se mig göra lite kinky saker...

Du kan läsa lite mer pa min sida... Du kan väl höra av dig... Du kommer inte att ångra dig..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, nejmen, nää... vad svarar man? Man kanske bara slänger ner ett par sobril i en påse med doseringsanvisning, postar dem till honom och ber honom att kontakta jourhavande medmänniska på kontorstid? Eller? Du borde kanske uppmana honom att lära sig att kommatera i alla fall. Det kanske inte är den sortens förnedring han letar efter, men man måste ju börja någonstans!

Anonym sa...

amen fy fasiken, skratta eller gråta?

alltså jag kan förstå om man tänder på lite olika saker här i livet men denna människa är ju helt tappad, det måste ha hänt något mycket tragiskt under hans uppväxt....

Fabulous sa...

Ja ni... jag kan inte annat än att hålla med er båda..

Anonym sa...

MONEYSLAVE?! Vadå, vad är det?

Fabulous sa...

Ja du A... om jag det visste. Kanske har det med prostitution att göra.. :-/

Anonym sa...

Jag har undersökt! (dvs googlat :P)

Har lite olika betydelser men jag antar att han som skrev menade "A humiliating experience of paying someone to degrade you."

Hm.

Fabulous sa...

Hmm.. intressant...

Tack för att du klargjorde detta, nu vet vi vad det är vi har att ta ställning till om någon av oss skulle få ett liknande erbjudande igen :)