fredag 9 januari 2009

matsex.nu

Nu är det fredagskväll i mitt härliga kollektiv och därmed dags för liveblogg. I skrivande stund sitter jag vid köksbordet med ett glas rött och en snusdosa bredvid mig, Den Snygga sitter mittemot och Den Härliga står vid spisen iklädd ett trevligt litet förkläde. Här följer vår dialog, såsom den går just exakt nu, i skrivande stund.

Den Snygga: (pratar med Den Härliga) Vad är du ute efter då?
Den Härliga: Asiater, det vet väl alla. (skrattar)
Den Snygga: Är det så?
Den Härliga: Ja, eller va fan.. jag har den stämpeln i alla fall. Jag har haft en asiatisk pojkvän i sex år och så har jag legat med lite asiater. Då får man stämpeln ricequeen, det går aldrig ur.
Den Snygga och Jag: (bryter ihop i en skrattattack)
Den Snygga: Jag döööör... ricequeen...
Den Härliga: Har ni aldrig hört det?
Den Snygga och Jag: Näääeee...
Den Härliga: Men gud, ricequeen är någon som bara ligger med asiater. Det finns ju fler ord..
Den Snygga: Men gud, vaddå?
Den Härliga: Chocolatequeen är någon som bara ligger med svarta, beanqueen är någon som bara ligger med lationos. Och så finns det ju potatoequeen...
Jag: (garvar) Va fan är det då?
Den Härliga: Någon som bara ligger med vita förstås, du vet, bleka och typ plufsiga..
Jag och Den Snygga: (garvar som fan)

Inga kommentarer: