tisdag 20 januari 2009

Tja snygging, lust att camma??

För er som har följt mitt bloggande ett tag blir detta en favorit i repris. Till nytillkomna läsare har jag bara en sak att säga: eniro är ett bra ställe att klicka vidare till om ni skulle känna att nedanstående inte är begripligt.

Den Snygga säger:
Tja snygging, lust att camma??

Flatan säger:
Dina mått tack!

Den Snygga säger:
En halvmeter monsterkuk, kan det vara av intresse?

Flatan säger:
Ju större desto bättre. Ring mig! 073-256 09 09

Flatan säger:
Jag har ett jobbnummer också. 070-918 27 67

Den Snygga säger:
Här är mitt nr, men jag har ändrat mitt efternamn och tagit bort "ström"... 08-550 414 23

Flatan säger:
Du får mitt företagsnummer också, det är lika bra! 070-676 76 88

Den Snygga säger:
Här är numret till min mamma, för säkerhets skull... 070-339 47 70

Flatan säger:
Äh, du får numret till mina föräldrar också! 0485-752 33
Och mormor och morfar... 073-442 83 76

Den Snygga säger:
Ibland brukar jag ta en långhelg hos min kusin också, och då stänger jag av min mobil, men här är numret till min kusin: 070-453 90 29

3 kommentarer:

needy girl sa...

Hahaha... är jag störd som kände igen ett av numrena och dessutom har använt det och gett till flörtande killar... :)

Anonym sa...

Liiiite för mkt fritid kanske?!

Fabulous sa...

needy girl - Underbart! :)

A - om det ändå vore så.. men den lilla fritid jag har försöker jag fylla med roligheter, som att till exempel göra obskyra sökningar på eniro. :)