söndag 18 januari 2009

Du vet att du har varit ihop med någon när..

..du har den här typen av telefonsamtal.

Exet: Jag måste gå på toa..
Jag: Jaha...
Exet: Ja, men i alla fall... (fortsätter babbla på om någonting helt annat än sitt toabesök)
Jag: Ska du ha kvar mig i luren när du går på toa eller?
Exet: Ja.. (tycker att frågan är uppenbart dum)
Jag: (skrattar) Okej..
Exet: Amen skärp dig för fan.
Jag: (skrattar) Ska du skita eller?
Exet: (börjar också skratta) Ja, det klart..
Jag: Okej..
Exet: Men i alla fall... (fortsätter babbla på om allt och ingenting som inte har med toabesöket att göra)
Jag: (lyssnar och svarar typ "jaha, uhum, okej", hör plötsligt ett ljud i bakgrunden) Du.. spolade du nu eller?
Exet: Ja.. (skrattar) nu är jag klar..
Jag: (skrattar) Okej, gick det bra?
Exet: Ja, gud ja... men i alla fall... (fortsätter babbla)

Inga kommentarer: