fredag 16 januari 2009

Vilken kändis vill du ligga med?

Har ni någon gång varit i ett sammanhang där frågan om vilken kändis en skulle vilja ligga med kommer upp? Jag har det, flera gånger. Jag svarar alltid samma sak. Den vackra mannen vars namn är en palindrom. Grammatik- och språkkåt som jag är, så räcker nästan det för att jag ska börja tänka i sexuella banor.

I princip varje gång det händer bemöts jag med en enorm förvåning, antagligen dels för att folk, ett; tror att jag är flata (vilket jag iofs kallar mig ibland för enkelhetens skull, men mer om det i ett kommande inlägg), två; inte tycker att den vackra mannen är speciellt vacker, än mindre het på ett sexuellt sätt. Det tycker jag. På fullaste allvar alltså. Ibland har det hänt att folk tror att jag är ironisk men det är jag definitivt inte.

I dag har jag och en av mina kollegor haft "vackra mannen-race" rent musikmässigt för att peppa oss själva att jobba på ännu fortare än vi redan gör. Vi kom fram till att vackra mannen är ett geni, inte minst textmässigt. Lyssna bara.




Nu är det er tur att svara på frågan som inleder det här inlägget. Vilken kändis skulle du helst av allt vilja ligga med? Du får välja vem du vill, men bara en. Lämna en kommentar tack. Jag är nyfiken!

10 kommentarer:

Linnea sa...

Men gud, Ola är ju jättehet! Hur kan folk INTE fatta det!? Han står högt upp på min lista också. Högt står också Heath Ledger, men där är det ju så att säga kört på flera sätt. America Ferrera är inte ful hon heller.

Anonym sa...

Ariel den lilla sjöjungfrun är väldans sexig när hon har ben.

Anonym sa...

Ola är så inte min typ. Förstår det sexiga men nej. Sarah Michelle Geller, i de tidiga Buffy-avsnitten däremot. Där snackar vi!

Anonym sa...

Jag har ju faktiskt dansat med palindromet.. :-) Men inget ligga iaf..som tur är för min del..haha

Hmm, jag kan ligga med vilken kändis som helst bara de har varit med i någon dokusåpa typ Baren..haha

Composing sa...

Gnuphf... Shannyn Sossamon!

Constantin: sa...

Shannyn Sossamon, hell yeah! Ola är också het, men Shannyn... åh Shannyn.

Constantin: sa...

Men om hon är upptagen kan jag säkert nöja mig med Juliette Lewis också.

Fabulous sa...

Tack kära ni för att ni har stillat min nyfikenhet. :)

needy girl sa...

Jag gjorde en topptiolista i våras på min blogg, tror påven kom etta på den av främst diverse sexualpolitiska skäl. Annars är Djimon Hounsou väldigt het...

Fabulous sa...

Påven! Ja.. han skulle väl behöva sig en sexuell omgång om inte annat. Kul att det finns folk som skulle kunna tänka sig att ställa upp. :)