söndag 11 januari 2009

Skithet - jag vet.

Jag: (drar min luvtröja över öronen och gör en ful min) Nu är jag så het... hetare än...
Den Snygga: (börjar garva)
Jag: Hetare än... fan... jag kommer inte på nått.
Den Snygga: Hotter than shit.
Jag: (garvar) Precis.
Den Snygga: Jag funderar på att byta qx-nick till "hot or not".
Jag: (garvar) Då byter jag till "hotter than shit".
Den Snygga: hahaha, då måste [Den Härliga] byta till typ "hot shit on fire".
Den Härliga: (skrattar) Herregud.. vi kommer få massa bajssex-förslag.
Jag: hahaha.. nej inte han (syftar på Den Snygga), "hot or not" har ju inget med bajs att göra.. han måste ha ett annat namn..
Den Snygga: Skithet!
Jag: (funderar) Skithet... hmm... skithet.. ja! "skithet - jag vet"
Den Snygga: (bryter ihop i en skrattattack) Jag orkar inte...

Inga kommentarer: